Graafmachine

Voor Hobbyjournaal 156 heb ik 2 kaarten gemaakt met de serie Daily Transport van Amy Design.


Voor het eerste kaartje koos ik voor deze graafmachine.
Het is een stempel, ingekleurd met potloden.
De werkbeschrijving en de materialen die ik gebruikt heb,
vind je terug in Hobbyjournaal 156 op blz. 38.



En nog maar een kaartje gemaakt voor mijn voorraadbakje.
Ik heb een aantal collega's die dagelijks op de graafmachine zitten, dus zo'n kaartje komt vast nog wel eens van pas.


groetjes en houdoe, Petra



Reacties

  1. Toepasselijke kaartjes dus voor je collega's. Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes met de graafmachine!
    Voorraad aanleggen is altijd makkelijk.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stoere kaarten, mooi zoals je bij de eerste het zand hebt weergegeven.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoere kaarten, erg leuk!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Petra
    Leuke stoere kaarten die komen allicht van pas!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze stoer geworden.
    Heel gaaf gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toffe kaartjes ! Gefeliciteerd met je publicatie ! Je kaartje kwam ook gisteren toe ! Dankjewel ! x
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46